Recenze knihy: Jen jeden rok

V originálu:  Just one year

Autor: Gayle Forman

Žánr: román, pro ženy

Vydavatelství: Bux

condesign / Pixabay

Děj:

Bum. Co se to děje? Kde to jsem? To jsou Willemovi první otázky potom, co se probouzí v nemocnici s otřesem mozku. Ano, je v Paříži. Ale co tam dělá? Willem utrpěl krátkodobou ztrátu paměti a jen mlhavě si pamatuje na dívku, která ho za jediný den okouzlila. Postupem času, jak se paměť vrací, Willem si uvědomí jednu věc. Prožil s tou dívkou krásnou noc a slíbil, že se vrátí. Jenomže byl napaden a když se vrátil, dívka nikde. Proč by taky měla čekat na někoho, kdo zmizel a vrátil se až po několika hodinách. A i kdyby ji chtěl najít..Nezná ani její jméno. A tak vyráží na pátrání po té, která ho okouzlila. Samozřejmě opět nechybí divadlo, rodinné vztahy, ale ani, a to je to hlavní, láska. Navíc se zopakuje historie a prožije to, co jeho rodiče. Ale co to bude? To se dozvíte v příběhu.

Hodnocení okolí:

Nebylo to špatné. Trochu moc vyumělkované, příliš mnoho velmi nepravděpodobných náhod, příliš mnoho nereálné vykonstruované vášně (na konci už to silně připomínalo soft porno – olizování zad, zápěstí, zátylku, to všechno za jízdy na kole…), ale vesměs čtivé. Jen bych uvítala více Willemových pocitů a úvah nad vztahem s “Lulu”, nikoli cestopisnou přednášku nebo zdlouhavé popisy scén z amatérského divadla.  Zdroj:databazeknih.cz

Moje hodnocení:

Knihu jsem četla, protože jsem neměla co dělat, navís jsem četla už první díl. Mrzí mě, že zde byly popisovány věci, které nemusely, a ty co by se mi líbily, tak chyběly. Ale i tak je kniha čtivá a vhodná k odpočinku po náročném dni. Určitě pobaví, zabaví a ukáže vám děj z druhé strany.

Kniha:

• Obal 2/5
  • Děj 6/10